sobota, 3 sierpnia 2013

Suprise



Ostatnia z moich weselnych kreacji, a właściwie zapowiadana od dawna niespodzianka. Body zakupione w sklepie Bershka postanowiłam połączyć z uszytą przez moją mamę długą spódnicą. Dla urozmaicenia zszytą z kilkunastu kawałków materiału. Dzięki temu dawała fajny efekt lekkości. Później, dla wygody, długą spódnicę zmieniłam na krótszą. Do body doszyłam sobie czarne ramiączka przez co czułam, że na pewno mi nie spadnie. Nie martwcie się, jeszcze nie koniec mojej przygody z weselem! Są już zdjęcia od fotografa więc postaram się jak najszybciej stworzyć dla Was pełną relację wraz ze zdjęciami :)





















5 komentarzy:

  1. Very nice combination between your neckale & your dress!! You looks so lovely!! <3
    Anway, wanna follow each other?? Just let me know ;))

    Visit mine:
    www.aiiness.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja rewelacja! Pięknie :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, jestem twoją fanką na lb i tak cię znalazłam, obserwujemy? Zapraszam do mnie:* http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki masz bardzo ładne (szczególnie tą zieloną) ale akurat ta spódnica jest okropna. Przypomina mi żaluzje biurowe.

    OdpowiedzUsuń