sobota, 28 lipca 2012

Red shirt



Jak wiecie lubię grzebać w starych rzeczach mojej mamy czy babci i wyciągać nieużywane już, ale ciekawe według mnie rzeczy. Wystarczy, że spodoba mi się kolor lub krój ubrania i już kombinuję z czym go zestawić, żeby całość miała "to coś". Jak mi idzie? - Sami możecie ocenić patrząc na moje zdjęcia.

dzisiejszej stylizacji zarówno koszula jak i spodenki zostały znalezione na dnie szafy. Opaskę zrobiłam sama z resztki materiału, natomiast czerwone buty, jakiś czas temu, zostały kupione w lokalnym sklepie. Jeśli ktoś preferuje wygodę polecam zamiast szpilek białe, proste balerinki.











2 komentarze:

  1. Uwielbiam odswiezac stare rzeczy, ktore sa jedyne w swoim rodzaju i to jest najfajniejsze!:)
    Swietna koszula i zdjecia:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń