niedziela, 3 stycznia 2016

Moja wzorzysta, noworoczna sukienka


Sukienka, którą prezentuję na poniższych zdjęciach powstała z tkaniny kupionej w ubiegłym roku. Podczas wizyty w hurtowni z materiałami dopadła mnie mała "mania kupowania" ;-) Wchodzisz do sklepu, wiesz czego szukasz a potem nagle okazuje się, że w koszyku masz kilka dodatkowych tkanin, obok których nie można było przejść obojętnie! Tak właśnie stałam się posiadaczką kawałka ciepłej dzianiny i z pomocą mamy przekształciłam go w ostatnich dniach w sukienkę.
Jak się podoba?











4 komentarze:

  1. Super look. podoba mi się ten fason oraz dodatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason faktycznie jest bardzo wygodny. Ostatnio nawet łapię się na tym, że wybieram tylko takie sukienki :)
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń