Pages - Menu

Nagłówek2

Nagłówek2

Lace

Długo mnie nie było, a wszystko przez naukę związaną oczywiście z sesją. Wreszcie udało mi się wrócić do domu-uporałam się z nią. Mogę się teraz cieszyć wolnym czasem. Pewnie nie będzie go zbyt wiele, ale staram się go wykorzystać tak dobrze, jak tylko potrafię. Narobiłam sobie na blogu takich zaległości, że aż mi głupio. Zapragnęłam zmiany wyglądu bloga i od razu wzięłam się do pracy. Postaram się wprowadzić kilka drobnych poprawek, więc to jeszcze nie koniec.

A na dziś przygotowałam dla Was wraz z mamą kremową, koronkową piękność, zapraszam do obejrzenia zdjęć. Mnie zauroczył jej tył :)



Co mam na sobie?
Sukienka - handmade
Buty - elilu









6 komentarzy:

  1. Awesome outfit and super cool pics!!
    Very great job :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/million-miles.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka, do twarzy Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany egzemplarz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta sukienka jest na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Tył cudowny, uwielbiam kiecki z odsłoniętymi plecami. :)

    OdpowiedzUsuń