niedziela, 6 grudnia 2015

Pastelowa bluzka


Jestem ciekawa co powiecie na moją dzisiejszą propozycję - pastelową, elegancką bluzkę. Moim zdaniem takich klasycznych elementów nigdy za wiele w "babskiej" garderobie! Uwielbiam jej kolor - delikatny, pastelowy róż, a także materiał - nie należący do lekkich, ale miękko układający się, lejący, matowy. Bluzka to kolejny projekt uszyty przez moją mamę. Tym razem oryginalny wykrój był sukienką, a my użyłyśmy formy na jej górną część.

Zainteresowanych odsyłam do miesięcznika Burda, numer 10/2014, wykrój 128A.

Jak się podoba?






4 komentarze:

  1. Śliczna ta bluzeczka, kolor bardzo ładny i na czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A kolor... no cóż, można się zakochać :)

      Usuń
  2. Ale starannie wykonana bluzka, piękna. Bardzo podoba mi się krój, materiał i kolor. Na co mama radzi zwracać uwagę podczas szycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy szyły ją jeszcze raz to raczej ze zmniejszonym dekoltem. Użycie guziczka, agrafki czy haftki trochę psuje fason, a bez żadnego "zabezpieczenia" dekoltu trzeba uważać na swoje ruchy albo po prostu zakładać top pod spód :)

      Usuń