czwartek, 26 grudnia 2013

Christmas ♥♥♥


Nie muszę chyba mówić, że uwielbiam święta, góra prezentów, masa smacznego jedzenia no i oczywiście wspaniale spędzony czas w gronie rodziny. Niestety widzę już jakieś minusy, śmiało mogę stwierdzić, że mój brzuszek trochę się powiększył, a lenistwa świątecznego będę musiała się długo pozbywać. Sesja powoli się zbliża, należy wreszcie wziąć się do nauki! A już od jutra zaczynamy z mamą pracę nad ciuszkami ♥
Nie mogę się doczekać pierwszej uszytej rzeczy, zwłaszcza, że mama zaopatrzyła się w nowy sprzęt - overlock. Teraz będziemy szyć mega profesjonalnie (mam nadzieję). Oprócz sukienek zaplanowane mam naprawdę wiele rzeczy. Bądźcie na bieżąco, a wszystko powinno się wkrótce pojawić na blogu. Będę Was także informowała o etapach pracy na facebooku.

W związku z moim nowym nabytkiem, a właściwie prezentem - telefonem, postanowiłam wreszcie założyć konto na instagramie. Nie zawsze mam 'moją' fotografkę przy sobie, a przecież nie chce Was zaniedbywać przez brak postów, dlatego zdjęcia będą się czasami pojawiały właśnie tam. Przy okazji od czasu do czasu będziecie mogli obejrzeć etapy powstawania maszynowych kreacji jak i przeróżnych zdjęć z mojego codziennego życia. Zapewniam, jestem początkująca w tych sprawach, więc bądźcie wyrozumiali, zdjęcia nie od razu będą perfekcyjne ;-)










2 komentarze: