środa, 6 sierpnia 2014

Floral pants - handmade

Witam Was kochani w ten 'piękny' deszczowy dzień(przynajmniej taki jest u mnie).

W dzisiejszym poście pojawią się spodnie uszyte przez moją mamę. Tkaninę kupiłam już naprawdę dość dawno temu, ale nie miałam pomysłu co z nią zrobić. W końcu mama zaproponowała mi właśnie spodnie. Powiem szczerze stały się one moimi ulubionymi! Byłam w nich nawet na egzaminie ;)

Do szycia spodni z materiału kwiatowego podchodziłam dość sceptycznie, ale jak widać pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Wniosek - czasem warto posłuchać rady mamy ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 
Co mam na sobie?

Bluzka - Stradivarius

Spodnie- Handmade
Szpilki - Allegro
Kolczyki - hurtownia biżuterii Katherine 

Pasek - no name
















4 komentarze:

  1. Przepiękne spodnie! Pozdrowienia dla Ciebie i Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna koszula;)
    pozdrawiam;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te spodnie. Czasem naprawdę warto posłuchać mamy. :)

    OdpowiedzUsuń