wtorek, 15 lipca 2014

Welcome holidays

Po długiej nieobecności wracam do Was z pełną dawką energii i zapału do tworzenia postów! Sesja mnie tak bardzo pochłonęła, że nie miałam czasu nawet na chwilę odpoczynku, a tym bardziej na  robienie zdjęć, czego bardzo żałuje, bo udało mi się kupić nowy sprzęt fotograficzny ;)

Dość narzekania, te wakacje zamierzam w dużej części wykorzystać na rozwój moich 'umiejętności' krawieckich, dlatego spodziewajcie się kilku postów o tej tematyce. Mam nadzieję, że będzie sporo zdjęć jak i kilka filmików pokazujących moje zmagania z szyciem. Oprócz tego postaram się o dużą dawkę modowych inspiracji.

Aby wynagrodzić Wam brak postów przez te ostatnie miesiące, szykuje dla Was małą niespodziankę. Jeśli uda mi się ją przygotować dość szybko, to spodziewajcie się jej w następnym wpisie :) 

Tymczasem zapraszam do obejrzenia pierwszych blogowych zdjęć wykonanych moją nową lustrzanką.

Co mam na sobie?
Sukienka, kapelusz- No name
Buty - Allegro
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz