środa, 1 sierpnia 2012

Trendy z wybiegów na sezon jesień/zima 2012-2013 cz.2

W części pierwszej nowego cyklu postów pokazałam kilka kolekcji jesienno-zimowych, które szczególnie przypadły mi do gustu. Możecie o tym poczytać tutaj:
CZĘŚĆ 1

Wiem ze statystyk wyświetleń i odwiedzin, że największym zainteresowaniem cieszą się moje stylizacje. Myślę jednak, że i do innego typu postów dacie się powoli przekonać:-) Nie chcę żeby mój blog był jednokierunkowy, a przy kilku zakładkach każdy może znaleźć coś dla siebie. Dlatego kontynuuję mój plan i przeglądam dalej kolekcje światowych projektantów.

Będzie to chyba długi cykl wpisów, bo projektantów mamy od groma! No chyba że spróbuję być bardziej krytyczna wobec kolekcji;-) Co w takim razie proponują nam projektanci spod litery "B"?

Balmain
Podoba się połączenie prostych, mało skomplikowanych ubrań z misternymi zdobieniami. Skórzane kurtki i marynarki oversize, proste doły i bogate góry lub na odwrót.



Barbara Bui
Biel, oliwka, orientalne wzory, "zwierzęce" printy, spodnie do kostek i lekko militarne kroje marynarek. Wszystko nadające się do noszenia.



Bebe
"Dedicated to the diva, but modern and beautiful". Paski, krata, ponownie spodnie nad kostkę. Świetne kurtki i płaszcze. No i ostatnia sukienka...



Betsey Johnson
Magia kolorów działa - przynajmniej na mnie. Podczas gdy jesienne kolekcje są stonowane, spokojne, ta zaskakuje mocnymi: różem, żółcią, pomarańczą. Do tego pepitka, rajstopy w paski. Bardzo młodzieżowo. Jest to także kolejny pokaz z płaszczem sięgającym ziemi - podobno ma być to hit i must have nadchodzącej jesieni. Jak się przyjmie na ulicach? Zobaczymy...




Burberry Prorsum
Nie mogło tu zabraknąć tej marki. Nie od dziś tweedowe płaszcze, torebki, ołówkowe spódnice Burberry należą do czołówki najlepszych kolekcji jesienno - zimowych. Tym razem mamy akcentowanie talii paskiem, rzucające się w oczy wielkie kieszenie, spódnice z falbaną, baskinki... Kolekcja Christopher'a Bailey'a na pewno przyniesie Burberry ogromne zyski.






Naprawdę ciężko mi wybrać najlepszą kolekcję na literę "B" ;-) A Wam która się podoba? 

1 komentarz:

  1. Balmain i Barbara Bui, ale na pierwszym miejscu Burberry. Ach... te płaszczyki ;))

    OdpowiedzUsuń