poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Sukienka w pomarańczowe kwiaty


Przed Wami kolejny projekt wykonany z szyfonu! No cóż... tym razem przy szyciu straciłam trochę nerwów - materiał był wyjątkowo cienki dlatego oprócz sukienki musiałam uszyć także halkę. Nie poddałam się! Efekt końcowy rekompensuje mi cały "szyciowy" stres ;-) Sukienkę wykonałam na podstawie wykroju z Burdy i mogę śmiało powiedzieć, że jest lekka, zwiewna, idealna na upalne dni jakich doświadczyłam w ostatnim tygodniu.

Powoli zaczynam marzyć o jesieni i oczywiście szukać odpowiednich tkanin i wykrojów. A Wy? Macie już szyciowe plany na nadchodzącą porę roku?

Wykrój: Burda 5/2013, nr 113 (tunika) i 114 (halka).











4 komentarze:

  1. Bardzo Ci do twarzy w pomarańczu :) Jeszcze nie myślę o jesieni, bo bardzo kocham lato i ciepło. Ale wiem, że czeka mnie szycie bluzek z długim rękawem, bluz i żakietów

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka! Sceneria pięknie wygląda.
    Co do jesieni... nie chce żeby przychodziła :(
    Uwielbiam letnie ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszła ta sukienka, szyfon jest trudny w szyciu, ale dobrze sobie poradziłaś :) Ja też powoli myślę o jesieni, chociaż nie zdążyłam zrealizować wszystkich letnich szyciowych planów :(

    OdpowiedzUsuń