czwartek, 4 lipca 2013

Pink accessories



Dzięki słońcu, które przez ostatnie dni ostro prażyło, udało mi się trochę opalić. Może zauważycie na zdjęciach niewielkie zmiany. Rekrutacja na studia przebiegła pomyślnie, jeśli wszystko dobrze pójdzie to zostanę studentką matematyki stosowanej na AGH.

Kuzynka i jej sprzęt po raz kolejny się sprawili! Uwielbiam te kolory i tą wyrazistość! Aż mi smutno, że po wyjeździe do Krakowa zostanie mi tylko aparat w telefonie :-( Sami zobaczcie jakie piękne zdjęcia!











14 komentarzy:

  1. AGH najlepszy z mozliwych wyborow:D ja kocham i nie boj sie na studiach znajdzies troche czasu na pojawianie sie tutaj chocby sporadycznie!;) piekne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw! Mega pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lepiej tak? :)

    http://s6.ifotos.pl/img/1jpg_nnrrrhr.jpg
    http://s6.ifotos.pl/img/2jpg_nnrrrhe.jpg
    http://s4.ifotos.pl/img/3jpg_nnrrrha.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ładnie ale żywsze kolory jakoś bardziej do mnie przemawiają zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Dziękuję za przeróbkę :)

      Usuń
  4. skoczne zdjęcie najlepsze :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia i świetny blog :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Bardzo do twarzy Ci w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudowne nogi!!!!!!!!!!!!!!!!


    wooow

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie, piękne kolory stylizacji i świetne szpilki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, letni look, pięknie Ci w tym wianku :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń