Pages - Menu

Nagłówek2

Nagłówek2

Pastel colors - my own handmade dress

Jak już się zdążyłam Wam pochwalić na facebooku - dziś w poście moja pierwsza uszyta przeze mnie sukienka. Nie wyszło mi to tak strasznie jak mogłoby się wydawać. W trakcie pracy, mama mi doradziła, żebym wyrzuciła ją do kosza, jednak ja się tak łatwo nie poddałam, poprawiłam co wymagało korekty i powiem szczerze, nawet da się w "tym" chodzić. Na końcu zdobyłam od mamy pochwałę co w zupełności mnie zadowoliło. Wiadomo nie jest to super piękna, idealnie wykończona sukienka, ale myślę, że z czasem nauczę się coraz więcej i moje dzieła będą coraz lepsze, w końcu uczymy się na błędach :))


Co mam na sobie?
Płaszcz - Top Secret
Sukienka - Handmade
Buty - Allegro














2 komentarze:

  1. Jak na pierwszą własnoręcznie uszytą sukienkę, wyszło super!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :))
      Również pozdrawiam

      Usuń