środa, 22 maja 2013

Skull



Te zdjęcia czekają na Was od dawna. Niestety z powodu braku czasu, publikuję je dopiero dzisiaj. Przykro mi to mówić, ale moje oficjalne, eleganckie zestawy maturalne nie doczekały się udokumentowania. Ten natomiast pochodzi z klasowego grilla kończącego naszą przygodę licealną. Wreszcie maraton egzaminów maturalnych się skończył. Nie ma co na nie narzekać bo poszły mi dużo lepiej niż przypuszczałam. Teraz tylko czekamy na wyniki i oczywiście na piękną wakacyjną pogodę, idealną na opalanie! Bo przecież mam już WAKACJE!! Do dzisiejszego posta dorzucam kilka zdjęć jeszcze w gronie klasowym. Miłego oglądania! :-)













2 komentarze:

  1. cool style!!
    love the top

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna i taka drobniutka :)

    OdpowiedzUsuń