niedziela, 6 stycznia 2013

Handmade coat is ready!



Wreszcie mama skończyła szyć mój nowy płaszcz i jestem nim zachwycona!! Nowością w dzisiejszej stylizacji jest także torebka, której uszycia podjęła się moja ciocia. Jestem pewna, że będzie mi służyła na lata! Płaszcz mam zamiar zarzucić na sukienkę podczas mojej studniówkowej nocy, która zbliża się wielkimi krokami - jeszcze tylko tydzień! Mam nadzieję, że mama zdąży z sukienkami. Na szczęście znam jej ekspresowe tempo pracy i prawdopodobnie nie mam się o co martwić :-)











4 komentarze:

  1. świetna koszula i biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Hyped it also in lookbook dear :)

    ★♡ Not-so-good 2013 welcome ... (-_-) ♡★
    Indressme Online Store: Rude Chat Support
    Really sad ... I just won a giveaway and this was how I got treated ...


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę i swoją mamę poprosić o jakieś cudeńka do uszycia:)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń