piątek, 21 grudnia 2012

End of the world

Jak tam wrażenia po końcu świata? Nastraszyli nas nieźle ;-) U mnie w zasadzie tak samo, przygotowania do świąt idą pełną parą! Co ważniejsze, podwiązki na moją studniówkę już się uszyły! Za niedługo będzie też gotowa pierwsza sukienka i zimowy płaszcz. Później druga sukienka i żakiet, a przecież jeszcze tylko niecały miesiąc do studniówki... Mama musi się chyba pospieszyć! Dziś mam na sobie mix staroci - ot, taki niezobowiązujący look. Podoba się?










16 komentarzy:

  1. Masz przeuroczy uśmiech! :> Nie wierzyłam w to,że dzisiaj koniec świata.Wszystko było jak zawsze, ale może,jak mawiał poeta: innego końca świata nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna marynarka , ma genialny kolor <3 cudownie wyglądasz :)

    miłego przedawiątecznego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Thankfully, the world didn't end and we're still all happily living and posting cool outfit shots like this woohooo! So pretty my dear! Hyped also in Lookbook!



    ★❤ Come visit me again & check my new post! ❤★
    Black & White Soiree and Firmoo Eyewear Voucher Giveaway Winners!
    See my Xmas Party look, outfit, and make up for the day + my Firmoo giveaway winners!

    Ongoing Giveaways!!! (^_^) ♡
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    #ChaiChenGiveaways ★ (International)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szyjesz dwie sukienki na studniowke??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie? ;)
      Jedna długa , a druga krótsza jakbym się czuła niekomfortowo w długiej:)

      Usuń
  5. czy ty przypadkiem nie masz niebieskiego płaszczyka?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna sukienka i naszyjnik! Cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna ta sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobał mi się Twój blog, dlatego dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :) http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny masz naszyjnik ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ten koniec swiata minal calkiem milo :D
    ladne zdjecia, takie wesole :)

    OdpowiedzUsuń