środa, 8 sierpnia 2012

Neon nocą


Wpadłam ostatnio na pomysł zrobienia wieczornych a może nawet nocnych zdjęć. Zrobiłam w tym celu neonowe bandeau. Wykonałam je ze starego, jednoczęściowego stroju kąpielowego, który nosiłam jak miałam jakieś 10 lat. Cała stylizacja jest według mnie dość odważna, aby w niej wyjść np. na imprezę polecam założyć jakiś top, chociażby biały. Ja ubrałam cekinowy blazer, szyty przez moją mamę a także jeansy i trampki z neonowymi sznurówkami. Całość wzmocniłam makijażem: oczy w neonowo - zielonym kolorze + różowe usta. Jak Wam się podoba efekt?








5 komentarzy:

  1. Genialne!:)
    i świetny jest ten top, chociaż faktycznie, trzeba być odważnym, żeby ubrać go ot, tak.
    i w ogóle to fajnie szczuplutka jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow! Prezentujesz się super!Aale mnie zaskoczyłaś! ;) Idealny makijaż i super pomysł ze zdjęciami nocą. Naprawdę gartuluję :)

    OdpowiedzUsuń