niedziela, 15 lipca 2012

Popołudniowa kawa

Jak Wam mija niedzielne popołudnie? Ja w końcu znalazłam czas, żeby wyskoczyć na małą sesję zdjęciową do starego sadu mojego dziadka. Dziś, jak przystało na niedzielę, lekko elegancki look. Mam na sobie bluzkę w kolorze kawowym z czarnymi obszyciami (nie wiem dlaczego, ale na zdjęciach wyszła jakaś dziwnie różowa), do tego czarne klasyczne spodnie. Aby nie wiało nudą wzięłam ze sobą kapelusz. W takim zestawie na pewno możemy odwiedzić rodzinę lub przyjaciół i wypić z nimi tytułową, popołudniową kawę!

Przy okazji - muszę chyba pomyśleć o jakimś lepszym aparacie, bo ten trochę zmienia kolory a i ostrość przydałaby się lepsza. No cóż... może kiedyś wypatrzę jakąś tanią lustrzankę!

Tymczasem życzę Wam udanej reszty weekendu, leniuchujcie ile wlezie :-)








5 komentarzy:

  1. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw, genialny kapelusz i bluzeczka, masz niesamowitą figurę!

    OdpowiedzUsuń
  3. super:)
    zapraszam
    http://love-drug-fashion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. idiotycznie wręcz

    OdpowiedzUsuń